Dilluns 22 de juny de 2026
|
15:41 H
El Govern impulsa una campanya per prevenir la proliferació del mosquit tigre

El Govern, juntament amb la col·laboració activa dels comuns i d'Andorra Recerca + Innovació, inicia aquesta setmana una campanya informativa per explicar a la ciutadania dels consells pràctics i preventius que es poden dur a terme de forma individual i col·lectiva per evitar la proliferació i estabilització del mosquit tigre a Andorra. La campanya consta de la distribució de tríptics informatius així com també d'una comunicació a través de les xarxes socials de totes les entitats col·laboradores. L'inici de la campanya s'ha decidit dur a terme amb l'arribada de la calor, moment clau en què cal impulsar les accions necessàries per minimitzar aquelles situacions que afavoreixen l'aparició del mosquit tigre.


22.06.2026, 10.50 h
Salut
Nacional
Redacció

Foto: Arxiu ANA

L'edifici administratiu de Govern.