Com pot ser competitiu al mercat sense perdre la seva essència un projecte social? Quines estratègies pot aplicar per diferenciar-se de les grans marques?
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, durant la masterclass 'La Fageda: quan un projecte social és també competitiu'.
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, durant la masterclass 'La Fageda: quan un projecte social és també competitiu'.
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, durant la masterclass 'La Fageda: quan un projecte social és també competitiu'.
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, durant la masterclass 'La Fageda: quan un projecte social és també competitiu'.
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, durant la masterclass 'La Fageda: quan un projecte social és també competitiu'.
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, durant la masterclass 'La Fageda: quan un projecte social és també competitiu'.
El públic durant la masterclass 'La Fageda: quan un projecte social és també competitiu'.
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, repassa les idees fonamentals de la Fageda.
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, assegura que, allà on hi hagi persones en risc d'exclusió social, sempre hi haurà cabuda per iniciatives socials.
El professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l'IESE Business School, Iñigo Gallo, detalla en què consisteix el mètode del cas.