Dimarts 04 de novembre de 2025
|
22:52 H
Andorra a Taula 2025 celebra la seva 19a edició amb 33 restaurants i una nova col·laboració amb Heineken

La cita compta amb la incorporació als menús de la cervesa 18/70 la Rubia, també sense alcohol


04.11.2025, 12.58 h
Economia - Empresa, Turisme
Nacional
Iker Mons

Foto: I. M.

El director de comunicació de MoraBanc i periodista gastronòmic, Josep Lluís Trabal; el president de la Unió Hotelera d'Andorra, Jordi País; el director general d'IDPA, Arnaud Olive; i el gestor d'operacions i vendes de Heineken, Ivan Estela, durant la presentació.

Foto: I. M.

El president de la Unió Hotelera d'Andorra, Jordi País; el director general d'IDPA, Arnaud Olive; i el gestor d'operacions i vendes de Heineken, Ivan Estela, durant la presentació.

Foto: I. M.

El director de comunicació de MoraBanc i periodista gastronòmic, Josep Lluís Trabal; el president de la Unió Hotelera d'Andorra, Jordi País; el director general d'IDPA, Arnaud Olive; i el gestor d'operacions i vendes de Heineken, Ivan Estela, durant la presentació.

Foto: I. M.

El director de comunicació de MoraBanc i periodista gastronòmic, Josep Lluís Trabal, i el president de la Unió Hotelera d'Andorra, Jordi País, durant la presentació.


El president de la Unió Hotelera d'Andorra, Jordi País, ha detallat que seria tot un repte arribar a les xifres de l'any passat de 3.100 menús servits.

El president de la Unió Hotelera d'Andorra, Jordi País, ha assegurat que l'objectiu de visitants és molt variat, ja que l'oferta de restaurants és diversa, però que també és un esdeveniment molt esperat pels locals.

El president de la Unió Hotelera d'Andorra, Jordi País, ha asseverat que Andorra a Taula és un esdeveniment que suma a la percepció de turisme gastronòmic que Andorra està guanyat.

El president de la Unió Hotelera d'Andorra, Jordi País, ha expressat que, davant les bones dades d'ocupació de l'estiu, la gastronomia ajuda a generar pernoctacions.