El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, ha fet un balanç positiu del Shop in Andorra Festival, destacant un increment de visitants i una molt bona valoració per part del públic. Segons el ministre, les dades d’ocupació hotelera han estat “pràcticament un 2% superiors al mateix període del 2024 i un 4,4% superiors a les del 2023”. Torres ha remarcat que “la satisfacció de tot aquest mes de novembre ha estat molt bona” i que, des de l’inici del festival l’any 2013, “l’ocupació o l’augment de turistes ha estat de més del 64%”.
El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, durant la presentació de 'Hacking the premium'.
El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, durant la presentació de 'Hacking the premium'.
La CEO i experta en turisme regeneratiu, Dra. Aradhana Khowala, durant la presentació de 'Hacking the premium'.
El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, ha fet un balanç positiu del Shop in Andorra Festival, destacant un increment de visitants i una molt bona valoració per part del públic.
El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, ha celebrat que Andorra te una gran "oferta comercial" i que la desfilada "s'ha traduït en vendes".
El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, ha apuntat que l'any vinent es pot discutir traslladar i fer activacions a Andorra la Vella, davant les queixes d'alguns comerços de l'eix central i l'avinguda Meritxell.
La CEO i experta en turisme regeneratiu, Dra. Aradhana Khowala, ha explicat que Andorra treballa per transformar el seu model comercial i atraure marques globals.
La Dra. Aradhana Khowala ha afirmat que Andorra té “un potencial extrem” com a destinació turística, destacant la singularitat d’un país amb només 80.000 habitants que pot arribar a rebre prop de 10 milions de visitants.
La Dra. Aradhana Khowala ha explicat que, un cop el visitant entra a la botiga, “el paisatge canvia molt” i l’objectiu és que hi passi més temps.