El FesTAPA celebra enguany una nova edició amb una participació rècord de 16 establiments, la xifra més alta assolida fins ara per la iniciativa gastronòmica que ha tingut lloc dins del marc de la festa del poble d'Encamp. Tot i que encara és aviat per disposar de dades de consum, des de la corporació comunal s’han mostrat satisfets per la resposta del públic durant les primeres hores. El conseller de Finances, Esports i Reactivació Econòmica, Nino Marot, ha assegurat que el balanç inicial és "molt positiu" i ha destacat tant l’afluència de participants com el nivell de les propostes culinàries presentades. "Estem molt contents perquè, com veieu, la participació és excepcionalment bona", ha afirmat, tot remarcant que enguany el certamen compta amb "16 restaurants, més que mai" i amb "una qualitat de totes les tapes" que deixa el comú "molt satisfet".
Marot també ha posat en relleu l’impacte econòmic que pot tenir la iniciativa per als negocis participants.
Marot ha assegurat que el balanç inicial és "molt positiu" i ha destacat tant l’afluència de participants com el nivell de les propostes culinàries presentades.