Amb l'objectiu d'actualitzar i enfortir el marc normatiu en matèria de ciberseguretat, el Consell de Ministres ha aprovat el Projecte de llei de modificació de la Llei 22/2022 de mesures per a la seguretat de les xarxes i dels sistemes d'informació. Aquesta reforma s'emmarca en l'Estratègia de Ciberseguretat i permet adequar la normativa vigent als nous reptes de l'entorn digital.