L’església de Sant Joan de Boí ha acollit aquest dimecres la solemnitat de Sant Joan Baptista, l’eucaristia presidida pel bisbe d’Urgell, Josep-Lluís Serrano, i l'estrena del projecte musical 'Ora et Honora' del compositor català Bernat Vivancos. La celebració ha estat concelebrada pel vicari episcopal per a l’acció pastoral, Antoni Elvira; el secretari general, David Codina; el rector del seminari diocesà d’Urgell, Gabriel Casanovas; l’administrador parroquial de Taüll i Barruera, Fabián Cabarcas; l’arxipreste dels Pallars, Alfons Velásquez, i el vicari parroquial de Balaguer, Jerrick Banzuela, amb el servei del diaca Gilbert Bea i acolitant els seminaristes de l’església d’Urgell.