Dijous 25 de juny de 2026
|
14:44 H
Estrena del projecte musical 'Ora et honora', en una eucaristia presidida per Serrano

L’església de Sant Joan de Boí ha acollit aquest dimecres la solemnitat de Sant Joan Baptista, l’eucaristia presidida pel bisbe d’Urgell, Josep-Lluís Serrano, i l'estrena del projecte musical 'Ora et Honora' del compositor català Bernat Vivancos. La celebració ha estat concelebrada pel vicari episcopal per a l’acció pastoral, Antoni Elvira; el secretari general, David Codina; el rector del seminari diocesà d’Urgell, Gabriel Casanovas; l’administrador parroquial de Taüll i Barruera, Fabián Cabarcas; l’arxipreste dels Pallars, Alfons Velásquez, i el vicari parroquial de Balaguer, Jerrick Banzuela, amb el servei del diaca Gilbert Bea i acolitant els seminaristes de l’església d’Urgell.


25.06.2026, 10.28 h
Societat, Religió
Pirineu, Nacional
Redacció

Foto: Bisbat d'Urgell

L’església de Sant Joan de Boí va acollir aquest dimecres la solemnitat de Sant Joan Baptista, presidida pel bisbe d’Urgell, Josep-Lluís Serrano.