Dilluns 17 de novembre de 2025
|
20:51 H
AM.- Grandvalira iniciarà una temporada de neu més curta amb una inversió de més de 39 milions d'euros

El director general d'Andorra Turisme, Betim Buzaku, i el director de màrqueting de Grandvalira, David Ledesma, han presentat aquest dilluns la temporada d'hivern a les pistes amb un increment en la inversió d'un 86% respecte a l'any anterior amb un total de més de 39 milions d'euros. Ledesma ha apuntat que 11 milions d'euros, un 28% de la inversió general, estarà exclusivament destinada a la neu de cultiu. "És un negoci absolutament meteorosensible i si les condicions de neu són bones la temporada anirà fantàsticament bé i si no tenim bones condicions meteorològiques ens tocarà reinventar-nos", ha advertit.


17.11.2025, 13.58 h
Esports, Economia - Empresa, Turisme
Nacional
I. M.

Foto: I. M.

Betim Budzaku, director general d'Andorra Turisme i David Ledesma, director de màrqueting de Grandvalira, durant la presentació.

Foto: I. M.

David Ledesma, director de màrqueting de Grandvalira, durant la presentació.

Foto: I. M.

David Ledesma, director de màrqueting de Grandvalira, durant la presentació.


El director de màrqueting de Grandvalira, David Ledesma, ha apuntat que la inversió de la temporada 24/25 a la 25/26 s'ha incrementat en un 86%, uns 39 milions en total.

El director de màrqueting de Grandvalira, David Ledesma, ha lamentat que la temporada enguany tindrà menys dies operables, començarà el 5 de desembre i acabarà el 5 d'abril.

El director de màrqueting de Grandvalira, David Ledesma, ha detallat els dies d'esquí venuts de la temporada passada i l'objectiu marcat d'arribar als 2,5 milions si no hi ha afectacions al pont de la Puríssima.

El director de màrqueting de Grandvalira, David Ledesma, ha confessat que el sector de la neu és molt meteorosensible i enguany han hagut d'invertir 11 milions d'euros en producció de neu de cultiu.