La primera edició del festival supera els 200 inscrits en les primeres hores
Des del sector comercial, un dels impulsors de la iniciativa, Fabrice Dupré, ha valorat positivament la presència de públic i marques durant aquesta primera edició.
El conseller d’Esports i de Reactivació Econòmica del comú d’Encamp, Nino Marot, ha destacat l’èxit inicial de la convocatòria amb més de 20 marques participants i 200 inscrits.
El conseller d’Esports i de Reactivació Econòmica del comú d’Encamp, Nino Marot, ha indicat que la iniciativa neix com una proposta conjunta amb Consell Econòmic i Social del Pas de la Casa.
El conseller d'Esports i de Reactivació Econòmica del comú d'Encamp, Nino Marot, ha apuntat que els talls de carretera al vessant francès per les protestes dels pagesos per la gestió de la dermatosi nodular contagiosa han provocat afectacions al trànsit de visitants al Pas, amb un autobús de més de 40 esquiadors del club d’esquí de Bordeus que han hagut de girar cua.
El director de Negoci de Grandvalira, Xavier Salinas, ha fet valdre la col·laboració entre institucions, estació i sector local, així com l’impacte positiu del festival.