La presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol, ha reiterat aquest dilluns el suport d'Espanya al procés d'acostament d'Andorra a la Unió Europea i a la futura signatura de l'Acord d'Associació, tot posant a disposició del Principat l'experiència acumulada per l'Estat espanyol durant les quatre dècades de pertinença al bloc comunitari. Durant la inauguració del II Fòrum Parlamentari Consell General-Congreso de los Diputados, Armengol ha qualificat l'aproximació progressiva d'Andorra a la UE de "projecte de gran importància estratègica" per a Espanya i ha assegurat que Madrid ha acompanyat aquest procés "des del principi de la negociació" i ho continua fent "amb respecte, amb proximitat i amb esperit constructiu".
La presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol, ha reiterat el suport d'Espanya al procés d'acostament d'Andorra a la Unió Europea
Ensenyat ha admès posteriorment que la qüestió no es va abordar durant la reunió mantinguda entre tots dos.