Dijous 25 de juny de 2026
|
19:27 H
AM.- Andorra negocia amb la Generalitat l'accés a serveis per als esportistes al CAR de Sant Cugat

La ministra de Cultura, Joventut i Esports, Mònica Bonell, ha anunciat aquest dijous que el Govern d'Andorra i la Generalitat de Catalunya treballaran per reprendre i actualitzar un conveni que permeti als esportistes andorrans que entrenen al Centre d'Alt Rendiment (CAR) de Sant Cugat accedir a diversos serveis especialitzats.


25.06.2026, 14.36 h
Esports
Nacional
Roger Saladrigues

Foto: R.S.

El conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez, amb la ministra d'Esports, Mònica Bonell després de la reunió mantinguda.

Foto: R.S.

El conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez, amb la ministra d'Esports, Mònica Bonell després de la reunió mantinguda.


La ministra d'Esports, Mònica Bonell, explica quin ha estat l'objectiu de la reunió amb el conseller d'Esports de la Generalitat, Bernardo Alvárez.

El conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez, explica que es vol recuperar el conveni del 2020 perquè els esportistes andorrans utilitzin tots els serveis en centres d'alt rendiment.

El conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez, explica que el CTEO té unes molt bones condicions i és un model a seguir.