El grup parlamentari Socialdemòcrata ha registrat una nova bateria de preguntes escrites al Govern després d'haver rebut diverses queixes per part de treballadors i empresaris sobre el funcionament del Servei d'Immigració. Les incidències fan referència, principalment, als llargs temps d'espera, a la necessitat de fer múltiples desplaçaments per completar un mateix expedient i a les dificultats que aquesta situació genera tant per als usuaris com per al teixit empresarial.