La jornada ha servit per recordar que “el millor canal continua sent el boca-orella” per connectar amb l’usuari.
El director general d'Andorra Telecom, Jordi Nadal, amb l'equip durant les jornades d'empresa.
El director general d’Andorra Telecom, Jordi Nadal, explica que en aquesta edició s’han incorporat temes de màrqueting i comunicació perquè són d’interès per a les empreses, i destaca que l’objectiu de l’esdeveniment és "crear un espai de debat i reflexió" amb la participació d’experts.
El soci director de Comuniza, Javier Velilla, preveu que el 2026 les marques seran més pragmàtiques i funcionals, centrades a oferir valor real i directe a l’usuari, ja que quan hi ha distància entre el que una marca promet i el que realment ofereix, aquesta perd credibilitat.
El soci director de Comuniza, Javier Velilla, explica que el concepte 'back to human' defensa que, en un món dominat per algoritmes i intel·ligència artificial, el que millor funciona és tornar als fonaments més humans.
La directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, explica que encara queden dos anys de contracte amb el Cirque du Soleil i que, passat aquest període, s’avaluaran noves opcions, sense descartar col·laboracions amb el mateix Cirque, que sovint es reinventa i pot oferir propostes innovadores com l’espectacle creat exclusivament per Andorra.
La directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, explica que la marca Andorra es pot representar com una fórmula que combina anàlisi, valors, creativitat i accions elevades a l’impacte, reflectint tot el procés creatiu, d’implementació i d’expansió a través de campanyes publicitàries, i afirma que aquesta fórmula és sòlida tot i poder evolucionar amb el temps.
La directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, destaca que col·laborar amb marques com Cirque du Soleil, Disney o National Geographic permet que Andorra formi part d’aquest ecosistema global, afavorint la qualitat i visibilitat de la seva pròpia marca i posicionant-la al costat de grans marques internacionals.