Divendres 10 d'octubre de 2025
|
11:24 H
AM.- Andorra Telecom acull les jornades d'empresa centrades en màrqueting i en tornar "als fonaments de l'ésser humà"

La jornada ha servit per recordar que “el millor canal continua sent el boca-orella” per connectar amb l’usuari.


09.10.2025, 11.49 h
Economia - Empresa, Tecnologia
Nacional
I. M.

Foto: I. M.

El director general d'Andorra Telecom, Jordi Nadal, amb l'equip durant les jornades d'empresa.

Foto: I. M.

Un moment de les jornades d'empresa d'Andorra Telecom.

Foto: I. M.

El soci director de Comuniza, Javier Velilla, durant la seva compareixença.

Foto: I. M.

El soci director de Comuniza, Javier Velilla, durant la seva compareixença sobre tornar a l'essència humana.

Foto: I. M.

La directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra.


El director general d’Andorra Telecom, Jordi Nadal, explica que en aquesta edició s’han incorporat temes de màrqueting i comunicació perquè són d’interès per a les empreses, i destaca que l’objectiu de l’esdeveniment és "crear un espai de debat i reflexió" amb la participació d’experts.

 

El soci director de Comuniza, Javier Velilla, preveu que el 2026 les marques seran més pragmàtiques i funcionals, centrades a oferir valor real i directe a l’usuari, ja que quan hi ha distància entre el que una marca promet i el que realment ofereix, aquesta perd credibilitat.

El soci director de Comuniza, Javier Velilla, explica que el concepte 'back to human' defensa que, en un món dominat per algoritmes i intel·ligència artificial, el que millor funciona és tornar als fonaments més humans.

La directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, explica que encara queden dos anys de contracte amb el Cirque du Soleil i que, passat aquest període, s’avaluaran noves opcions, sense descartar col·laboracions amb el mateix Cirque, que sovint es reinventa i pot oferir propostes innovadores com l’espectacle creat exclusivament per Andorra.

 

La directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, explica que la marca Andorra es pot representar com una fórmula que combina anàlisi, valors, creativitat i accions elevades a l’impacte, reflectint tot el procés creatiu, d’implementació i d’expansió a través de campanyes publicitàries, i afirma que aquesta fórmula és sòlida tot i poder evolucionar amb el temps.

La directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, destaca que col·laborar amb marques com Cirque du Soleil, Disney o National Geographic permet que Andorra formi part d’aquest ecosistema global, afavorint la qualitat i visibilitat de la seva pròpia marca i posicionant-la al costat de grans marques internacionals.