El pressupost total de la campanya és de 3,9 milions d'euros especialment pels patrocinis amb la Copa del Món d'Esquí Alpí femení i el Campionat del Món de Freeride
El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, durant la presentació de la temporada.
El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, durant la presentació de la temporada.
El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha indicat un pressupost global similar a l'any anterior, però superior als 3,9 milions d'euros. Especialment, pels dos patrocinis nous amb la Copa del Món d'esquí alpí femení i el Campionat del món de freeride.
El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha avançat que l'objectiu d'enguany és superar els 12 milions de pernoctacions amb la mirada fixada a la qualitat i les experiències prèmium.
El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, ha defensat que la voluntat és arribar o superar les xifres de l'anterior edició amb les experiències prèmium que està potenciant Andorra Turisme.
El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha destacat la important presència que té Andorra arreu del món.
El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha defensat que el pressupost anirà destinat sobretot a continuar comunicant amb "més de 25 països" la 'Marca Andorra' arreu del món i potenciar l'Andorra Selected, ja que tenim una "dependència molt important de la part turística".