El comú d'Encamp condemna rotundament els fets violents que, de manera puntual, han tingut lloc durant la Festa del Poble. Els incidents, que han transcendit a través dels mitjans de comunicació i que aquest matí ha informat la policia, actualment "són objecte d'investigació policial, constitueixen fets aïllats que no representen en cap cas el comportament general dels assistents ni, especialment, el de la gran majoria de joves que han participat en les activitats amb respecte, responsabilitat i civisme", segons expliquen des de la corporació a través d'una nota de premsa.