Dilluns 22 de juny de 2026
|
22:10 H
AM.- El nou heliport nacional d’Andorra entra en funcionament per reforçar la connectivitat, la seguretat i la resposta a les emergències

El nou Heliport Nacional d'Andorra s'ha inaugurat aquest dilluns en un acte institucional encapçalat pel cap de Govern, Xavier Espot, que ha destacat la importància estratègica d'una infraestructura que considera "llargament reivindicada" i que ha de contribuir a reforçar la connectivitat, la seguretat i la capacitat de resposta del país davant situacions d'emergència.


22.06.2026, 19.59 h
Societat
Nacional
Roger Saladrigues

Foto: R.S.

El nou heliport.

Foto: R.S.

Un helicòpter en el nou heliport.

Foto: R.S.

El desplegament d'una placa commemorativa.

Foto: R.S.

Foto de les autoritats durant la inauguració de l'Heliport Nacional.

Foto: R.S.

Dos helicòpters aparcats a l'Heliport Nacional.


El cap de Govern, Xavier Espot, esmenta que l'heliport també servirà per generar activitat econòmica.

El cap de Govern, Xavier Espot, explica que ha estat un equipament reivindicat en el temps.

El secretari d'estat de Mobilitat, David Forné, confia que l'heliport serà pol d'atracció econòmica.