El Consell de Ministres, en la sessió celebrada aquesta setmana, ha aprovat el Decret pel qual designa Andorra Telecom com a entitat responsable de l’exercici de les funcions d’administració notificadora davant la Unió Internacional de Telecomunicacions (UIT) en matèria de registres satel·litaris.