Dijous 25 de juny de 2026
|
16:10 H
AV.- Andorra negocia amb la Generalitat l'accés a serveis per als esportistes al CAR de Sant Cugat

Ordino.- La ministra de Cultura, Joventut i Esports, Mònica Bonell, ha anunciat aquest dijous que el Govern d'Andorra i la Generalitat de Catalunya treballaran per reprendre i actualitzar un conveni que permeti als esportistes andorrans que entrenen al Centre d'Alt Rendiment (CAR) de Sant Cugat accedir a diversos serveis especialitzats.

Bonell ha fet aquestes declaracions després de reunir-se al Centre de Tecnificació d'Ordino (CTEO) amb el conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez. La ministra ha destacat l'interès del Govern per arribar a un acord que beneficiï els esportistes andorrans que actualment desenvolupen la seva preparació al centre català.

"Teníem molt d'interès a poder arribar a un acord amb el conseller pel que fa als nostres esportistes que entrenen al CAR de Sant Cugat", ha afirmat la ministra. Actualment, dos esportistes andorrans s'entrenen en aquestes instal·lacions, i, segons Bonell, l'objectiu és que puguin disposar dels mateixos serveis que disposen els esportistes que estan entrenant en el CTEO, com el servei de menjador, el servei mèdic, o el de físio mentre entrenen en el CAR de Sant Cugat amb altres federacions. "Sabeu que en aquests moments tenim dos esportistes i que poguessin tindre els serveis que no podem oferir-los aquí a Andorra perquè estan a baix entrenant, que poguéssim arribar a un acord entre el Govern i la Generalitat perquè des del Govern poguéssim fer-nos de càrrec d'aquests serveis", ha afirmat Bonell.


25.06.2026, 14.36 h
Esports
Nacional
Roger Saladrigues

Foto: R.S.

El conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez, amb la ministra d'Esports, Mònica Bonell després de la reunió mantinguda.

Foto: R.S.

El conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez, amb la ministra d'Esports, Mònica Bonell després de la reunió mantinguda.


La ministra d'Esports, Mònica Bonell, explica quin ha estat l'objectiu de la reunió amb el conseller d'Esports de la Generalitat, Bernardo Alvárez.