Dijous 25 de juny de 2026
|
13:20 H
Andorra Telecom assumirà la gestió dels registres satel·litaris

El Consell de Ministres, en la sessió celebrada aquesta setmana, ha aprovat el Decret pel qual designa Andorra Telecom com a entitat responsable de l’exercici de les funcions d’administració notificadora davant la Unió Internacional de Telecomunicacions (UIT) en matèria de registres satel·litaris.


25.06.2026, 12.05 h
Economia - Empresa
Andorra la Vella
Redacció

Foto: Andorra Telecom

Edifici d'Andorra Telecom.